ISUZU D-MAX

Pojazd wycofany z oferty

ISUZU FRR90 - F10

  • Silniki 190 KM, 204 KM
  • Najlżejsze podwozie na rynku w klasie DMC > 10 t
  • Dostępny również z automatyczną skrzynia biegów
  • Klimatyzacja w standardzie
  • Bardzo wysoka nośność podwozia
  • Mocna rama podatna na różne zabudowy
  • Niebywale oszczędne i trwale silniki
  • Korzystny stosunek ceny do możliwości przewozowych

 

 

F 10 G (*)

F 10 H

F 10 K

F 10 M

F 10 N

Wymiary (mm)

Rozstaw osi

X

3100

3410

4060

4660

4990

D min

 

650

Długość całkowita

K

5700

6010

6975

7900

8350

Zwis przedni

A

1170

Długość zabudowy (min - max) (1)

W

3650/4310

3960/4800

4740/5840

5660/6800

6180/7330

Długość zabudowy (min - max) (2)

W

3880/4280 4190/4590 5180/5580 6080/6480 6530/6930

Zwis tylny

Y

1430

1430

1770

2070

2190

Wysokość ramy (bez obciążenia)

T

850

Wysokość podwozia z kabiną

H

2510

Szerokość podwozia

L

2170

Szerokość kabiny (3)

L1

2195

Szerokość zabudowy

C

2550

Szerokość ramy

I

840

Rozstaw kół przednich

C1

1795

Rozstaw kół tylnych

C2

1660

Średnica zawracania

m

11,9 12,5 14,4

16,1

17,0

Masa pojazdu gotowego do jazdy (4)

Kg

3450

3450

3515

3540

3580

DMC i masy obciążeń osi
Masa Max 1°oś / Masa Max 2°oś

Kg

10000 / 4000 / 7600

DMC z przyczepą

Kg

13500

 

(*) zmodyfikowany rozsatw osi
(1) Maksymalna długośc zabudowy podana uwzględniając pojazd załadowany równomiernie względem maksymalnych obciążeń osi
(podane wartości przewidują zmiany konstrukcyjne w budowie podwozia)
(2) Maksymalna długośc zabudowy podana uwzględniając pojazd załadowany równomiernie względem maksymalnych obciążeń osi
(podane wymiary są zgodne z homologacją i nie przewidują zmian w budowei podwozia)
(3) z wyłączeniem kierunkowskazów bocznych oraz lusterek wstecznych
(4) Podana masa własna uwzględnia pojazd z przekładnią manualną , skrzynkę narzędziową, kierowcę oraz pełny zbiornik
paliwa, w przypadku zauutomatyzowanej skrzyni biegów NEES2 masa własna pojazdu zmienia się o + 25 kg.

 

 

 

F 10 G (*)

F 10 H (*)

F 10 K

F 10 M

F 10 N

Wymiary (mm)

Rozstaw osi

X

3100

3410

4060

4660

4990

D min

 

650

Długość całkowita

K

5700

6010

6975

7900

8350

Zwis przedni

A

1170

Długość zabudowy (min - max) (1)

W

3650/4310

3960/4800

4760/5840

5640/6800

6140/7330

Długość zabudowy (min - max) (2)

W

3880/4280 4190/4590 5180/5580 6080/6480 6530/6930

Zwis tylny

Y

1430

1430

1770

2070

2190

Wysokość ramy (bez obciążenia)

T

765

Wysokość podwozia z kabiną

H

2510

Szerokość podwozia

L

2170

Szerokość kabiny (3)

L1

2195

Szerokość zabudowy

C

2550

Szerokość ramy

I

840

Rozstaw kół przednich

C1

1795

Rozstaw kół tylnych

C2

1660

Średnica zawracania

m

11,9 12,5 14,4

16,1

17,0

Masa pojazdu gotowego do jazdy (4)

Kg

3597

3597

3637

3662

3702

DMC i masy obciążeń osi
Masa Max 1°oś / Masa Max 2°oś

Kg

10000 / 4000 / 7600

DMC z przyczepą

Kg

13500

 

(*) zmodyfikowany rozsatw osi
(1) Maksymalna długośc zabudowy podana uwzględniając pojazd załadowany równomiernie względem maksymalnych obciążeń osi
(podane wartości przewidują zmiany konstrukcyjne w budowie podwozia)
(2) Maksymalna długośc zabudowy podana uwzględniając pojazd załadowany równomiernie względem maksymalnych obciążeń osi
(podane wymiary są zgodne z homologacją i nie przewidują zmian w budowei podwozia)
(3) z wyłączeniem kierunkowskazów bocznych oraz lusterek wstecznych
(4) Podana masa własna uwzględnia pojazd z przekładnią manualną , skrzynkę narzędziową, kierowcę oraz pełny zbiornik
paliwa, w przypadku zauutomatyzowanej skrzyni biegów NEES2 masa własna pojazdu zmienia się o + 25 kg.

 

ISUZU 4HK1E5S Diesel 4 cylindry

  • intercooler
  • common rail (bezpośredni wtrysk paliwa )
  • turbosprężarka o zmiennej geometrii

Pojemność: 5193 cm3

Moc maksymalna: 150kW (204KM) przy 2600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 637 Nm / 1600 obr/min

Wersja EURO 5
dyrektywa 2006/51 K CEE, emisja zanieczyszczeń:
  • Cykl WHSC (g/kWh):
  • CO=0,02
  • THC=0,04
  • NOx=1,58
  • PT=0,002
  • Cykl WHTC (g/kWh):
  • CO=0,02
  • THC=0,041
  • NOx=1,80
  • PT=0,005;
Standardowe
  • Elektryczne oraz podgrzewane lusterka
  • Elektryczne szyby
  • Centralny zamek z pilotem
  • Sygnalizator biegu wstecznego
  • AIR BAG kierowcy
  • EGR - DPD (filtr cząstek stałych)
  • Pneumatyczne siedzenie kierowcy
  • Wyświetlacz multifunkcyjny
  • Immobilizer
  • Radio z CD Mp3
  • Regulowana kolumna kierownicy
  • OBD-2 (diagnostyka pokładowa)
  • Przednie światła przeciwmgielne
  • Tempomat
  • EEV (pojazd przyjazny dla środowiska)*
  • Klimatyzacja
  • HSA (wspomaganie ruszania na wzniesieniu) Tylko z przekładnią NEES2
  • ASR –system kontroli trakcji ( tylko z przekąłdnią NEES2)

Dodatkowe
  • Przekładnia zautomatyzowana NEES 2

Wpisz swoje dane:
Wprowadź cztery pierwsze cyfry.

TOP