ISUZU D-MAX

ISUZU NPR85 - P75

  • Kabina COMFORT
  • Silniki 150 KM, 190 KM Euro 6
  • Prawdopodobnie najlżejsze na rynku Euro 6 w klasie podwozi DMC >7,5t
  • Wysoka odporność na przeciążenia i trudne warunki eksploatacji
  • Mocna rama podatna na zabudowy (windy i HDS-y)
  • Niebywale oszczędne i trwałe silniki
  • Doskonały promień skrętu
  • Możliwość montażu kabiny sypialej typu „kurnik”
  • Możliwość zabudowy skrzyni ładunkowej do (16 europalet)

P75 F

P75 H

P75 K

P75 M

Wymiary (mm)

Rozstaw osi

X

2900 *

3365

3815

4475

D min.

650

Długość całkowita

K

5575

6040

6690

7870

Zwis przedni

A

1100

Długość zabudowy (min/max) (1)

W

3810/4125

4275/4590

4925/5240

6105/6420

Zwis tylny

Y

1560

1560

1760

2280

Wysokość ramy (bez obciążenia)

T

800

Wysokość podwozia z kabiną

H

2265

Szerokość podwozia

L

2115

Szerokość kabiny (2)

L1

2040

Szerokość zabudowy (3)

C

2345

Szerokość ramy

I

850

Rozstaw kół przednich

C1

1680

Rozstaw kół tylnych

C2

1650

Masa podwozia z kabiną (4)

Kg

2620

2620

2640

2695

Nacisk na oś przód/tył

Kg

1665/995

1665/955

1695/945

1765/930

Masa całkowita

Kg

7500

Dopuszczalny maks nacisk na oś przód/tył

Kg

3100/6000

Maksymalny ciężar przyczepy

Kg

3500

(1) długość podana z uwzględnieniem pojazdu równomiernie załadowanego oraz obciążonego zgodnie z dopuszczalnym naciskiem na oś

(2) nie uwzględnia kierunkowskazów oraz lusterek wstecznych

(3) opcjonalne szerokości uchwytów lusterek wstecznych: 2040/2170 - 2170/2345 - 2345/2500

(4) podana waga uwzględnia skrzynkę na narzędzia, koło zapasowe,pełen zbiornik paliwa, kierowcę. Waga pojazdu w pełni wyposażonego wynosi dla rozstawu F: H: 2705 Kg (1730/975); K: 2727 Kg (1762/965); M: 2780 Kg (1830/950). NEES +35 Kg (25/10)

(*) modyfikowany rozstaw osi

P75 F

P75 H

P75 K

P75 M

P75 Q

Wymiary (mm)

Rozstaw osi

X

2900 *

3365

3815

4475

5300 *

D min.

650

Długość całkowita

K

5575

6040

6690

7870

9250

Zwis przedni

A

1100

Długość zabudowy (min/max) (1)

W

3750/4065

4215/4530

4865/5180

6045/6360

7430/7745

Zwis tylny

Y

1560

1560

1760

2280

2840

Wysokość ramy (bez obciążenia)

T

800

Wysokość podwozia z kabiną

H

2265

Szerokość podwozia

L

2115

Szerokość kabiny (2)

L1

2040

Szerokość zabudowy (3)

C

2345

Szerokość ramy

I

850

Rozstaw kół przednich

C1

1680

Rozstaw kół tylnych

C2

1650

Masy (kg)

Masa podwozia z kabiną (4)

Kg

2830

2830

2850

2905

3025

Nacisk na oś przód/tył

Kg

1840/990

1830/1000

1860/990

1930/975

1970/1055

Masa całkowita

Kg

7500

Dopuszczalny maks nacisk na oś przód/tył

Kg

3100/6000

Maksymalny ciężar przyczepy

Kg

3500

(1) długość podana z uwzględnieniem pojazdu równomiernie załadowanego oraz obciążonego zgodnie z dopuszczalnym naciskiem na oś

(2) nie uwzględnia kierunkowskazów oraz lusterek wstecznych

(3) opcjonalne szerokości uchwytów lusterek wstecznych: 2040/2170 - 2170/2345 - 2345/2500

(4) podana waga uwzględnia skrzynkę na narzędzia, koło zapasowe,pełen zbiornik paliwa, kierowcę. Waga pojazdu w pełni wyposażonego wynosi dla rozstawu F: 2945 kg (1918/1027); H: 2945 Kg (1908/1037); K: 2967 Kg (1940/1027); M: 3020 Kg (2008/1012); Q: 3140 kg (2058/1082). NEES +35 Kg (25/10)

(*) modyfikowany rozstaw osi

Standardowe
  • EGR – DPD (filtr cząstek stałych)
  • SCR z Ad-Blue
  • Komputer pokładowy
  • Hamulec wydechowy
  • Elektryczne i podgrzewane lusterka
  • Sygnalizator biegu wstecznego
  • Immobilizer
  • Regulowana kierownica
  • Elektryczne szyby
  • Amortyzacja fotela kierowcy
  • Radio CD/USB-MP3
  • Poziomowanie świateł
  • Światła do jazdy dziennej
  • Centralny zamek z pilotem
  • Ogranicznik prędkości (90 km/h)

Dodatkowe
  • Klimatyzacja
  • Dodatkowa gazowa amortyzacja fotela kierowcy dla RHD
  • modyfikowany rozstaw osi
ISUZU 4JJ1E6N Diesel 4 cylindry 16-zaworów

  • intercooler
  • common rail (bezpośredni wtrysk paliwa )
  • turbosprężarka o zmiennej geometrii

Pojemność: 2999 cm3

Moc maksymalna: 110kW (150KM) przy 2800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 375 Nm / 1600 – 2800 obr/min

Wersja EURO VI
Reg. 595/2009*64/2012A emisja zanieczyszczeń:
  • Cykl WHSC NOx=0,0312 g/kwH
  • PT=0,0009 g/kWh
ISUZU 4HK1E6C Diesel 4 cylindry

  • intercooler
  • common rail (bezpośredni wtrysk paliwa )
  • turbosprężarka o zmiennej geometrii

Pojemność: 5193 cm3

Moc maksymalna: 140kW (190KM) przy 2600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 510 Nm / 1600 – 2800 obr/min

Wersja EURO VI
Reg. 595/2009*64/2012A emisja zanieczyszczeń:
  • Cykl WHSC NOx=0,0312 g/kwH
  • PT=0,0006 g/kWh

Wpisz swoje dane:
Wprowadź cztery pierwsze cyfry.

  • Dostępny również z automatyczna skrzynia biegów
  • Bardzo wysoka nośność podwozia
  • Auto produkowane w całości w Japonii
  • Prosta budowa bez szyny CAN i elektroniki
  • Wymiana napędu rozrządu po 700 000 km
  • Ponadprzeciętna zwrotność
  • Przednie zawieszenie sztywna belka na resorach piórowych o udźwigu 3.5 t
  • Hamulec górski w standardzie
  • Odchylana kabina
  • Napięcie robocze 24V, (alternator 90A dwa akumulatory)
  • Idealny do miejskiej dystrybucji i zastosowań komunalnych
Gwarancja na Pojazd Czas Kilometraż
Gwarancja obejmuje cały pojazd bez wyłączeń
(oprócz elementów eksploatacyjnych)
24 miesiące NIEOGRANICZONY
TOP